Hi Spetri,
Helaas voor jou werkt alles wel op mijn telefoon onder Firefox. Ik gebruik al 20 jaar alleen Ff, om reden van privacy, en ik ga daarom geen andere browser(s) installeren.
- Er bestaat geen enkel verschil tussen de online- en offlineversie, behalve dan de afwezigheid van de css (de optische opmaak) en de afwezigheid van extras zoals menu etc.
- Je moet de inhoud (komplete totaal-dir) van de zip kompleet uit de zip kopieeren en (ergens anders) naast zetten. Binnen een zip werken links niet. Volgens jouw tekst heb je dat wel gedaan.
- Maar maak ook eens een Andere map aan, dus een eigen map, bv Manuals, en probeer het eens van daar uit. Standaardmappen zijn vooral (!) handig voor de buitenstaanders (lees insiders) die daar supersnel kunnen bijhouden wat jij zoal leuk vind. En dat is misschien niet het enige aspekt.
- Kun je wel de foto’s rechtstreeks openen ?
- Het kan ook zijn dat jouw browsers minder goed met langere paden overweg kunnen. Probeer daarom ook eens een zo hoog mogelijke plek in je telefoongeheugen. Al zou dat geen punt moeten zijn omdat fotomap en html direkt naast elkaar staan in die totaalmap.
- Probeer ook eens een andere (andermans) telefon, en ook met Firefox.
Het hele grote punt is dat Iedere webbladzijde ter wereld op deze manier gebouwd wordt. Waarbij niets een vaste plek hoeft te hebben, zolang de link maar klopt. En die kloppen, mijn onlineversie werkt (geen 404) en de offline-versie heeft dezelfde linkkode.
Je kunt van een (iedere) html (webbladzijde) de broncode (1) bekijken door te rechtsklikken ergens (op een tekst) en dan de broncode te openen. Zo kun je ook bv de links beoordelen. En als jouw emailsysteem dat aankan (qua omvang) mag je me ook Jouw download sturen. Die zal ik dan op mijn laptop en telefoon testen (met Ff).
Mits (1) er geen cms (content management systeem) gebruikt is. Dat is een (wysiwyg) programma dat je alle kodewerk uit handen neemt maar waardoor het ook onleesbaar wordt. Ik gebruik alleen een kale editor en type alles in met brain en vingers. Daarom zijn mijn kodes superleesbaar (en 99% korter, yes).
Hi Spetri,
Unfortunately for you, everything does work on my phone under Firefox. I have been using (only) Ff for 20 years, for reasons of privacy, and therefore I am not going to install any other browser(s).
- There is no difference between the online and offline versions, except for the absence of the css (the optical formatting) and the absence of extras like menu etc.
- You have to copy the contents (complete dir) of the zip to then put it (somewhere else) next to thh zip. Within a zip, links do not work. According to your text you have done that.
- But also create a different folder, so your own folder, eg Manuals, and try it from there. Standard folders are especially (!) Useful for outsiders (read insiders) who can keep up super fast whit what you like. And that might not be the only aspect.
- Can you open the pictures directly ?
- It could also be that your browsers are not able to handle longer paths. So try to put the pictures as high as possible in your phone’s memory. That shouldn’t be a problem since the photo folder and html are right next to each other in that folder.
- Also try another (other) phone, also with Firefox.
The very big point is that every web page is built this way. Where nothing needs to have a fixed place, as long as the link is correct. And they are correct, my online version works (no 404) and the offline version has the same link code.
You can view the source (1) code of (any) html by right clicking somewhere (on a text). That way you can also e.g. judge the links. And if your email system can handle that (in terms of size) you may also send me your download. I will then test it on my laptop and phone (with Ff).
(1) Provided that no cms (content management system) is used. That is a (wysiwyg) program that takes all the codework out of your hands but also makes it unreadable. I only use a bare editor and type everything with brain and fingers. Therefore my codes are super readable (and 99% shorter, yes).
Translated with DeepL Translate: The world's most accurate translator (free version)